معرفی کانال‌های تلگرام برای یادگیری و تقویت زبان ترکی آذربایجانی
«کتابخانه‌ی اوخوجان»؛ ویدیو-کتاب‌های کودک و نوجوان به زبان ترکی آذربایجانی؛ اپلیکیشن، کانال تلگرام، کانال یوتیوب، صفحه‌ی اینستاگرام اوخوجان
زلزله خوی و ترکیه، رزومه‌ی شرکت‌های عمرانی، پیمانکاران، انبوه‌سازان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی
آدرس آموزشگاه های ترکی استانبولی در تبریز با تدریس مجید عزمی
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف ولیعصر تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف نصف راه تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف آبرسان تبریز
حمایت مالی از کلاس‌ها و دوره‌های زبان ترکی آذربایجانی
آموزش گام به گام زبان ترکی آذربایجانی (فایل pdf + فایل صوتی)
تبلیغ رایگان در سایت azmiaz.org
کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی در تبریز ۰۹۱۴۹۱۷۳۲۱۷
ترجمه کتاب و مقاله از ترکی استانبولی به فارسی و از فارسی به ترکی استانبولی
رزومه به ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی
خودآموز ترکی استانبولی
چگونه محصول یا خدمات خود را در ترکیه و آذربایجان بفروشیم؟
تولید محتوا و تبلیغ نویسی به زبان ترکی با هدف بازاریابی و صادرات به جمهوری آذربایجان و ترکیه (مشتری‌یابی بین‌المللی)
چگونه ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی را آنلاین یاد بگیریم؟
بهترین روش آموزش ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی به صورت آنلاین
آموزش درس به درس ترکی استانبولی (فایل pdf + فایل صوتی)
سوابق نویسندگی، مترجمی و تدریس مجید عزمی
چگونه در خانه ترکی استانبولی یاد بگیریم؟
مزایای آموزش آنلاین ترکی استانبولی
ترکی استانبولی، دوره تابستانه، 1398
تدریس ترکی، مجید عزمی، 09149173217
سیزده بدر کجا برویم؟
″Allah mənə bir uşaq verəydi, çolaq, kor, şil olaydı da malım ona qalaydı″
Türk - İslam dünyası çin mallarını nasıl boykot edebilir? Öneriler
دوره های متنوع ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی با تدریس مجید عزمی
İranda müşteri bulmak için bazı öneriler ve tavsiyeler
تبلیغات به زبان ترکی، تبلیغ نویسی و تولید محتوای ترکی برای پیدا کردن مشتری خارجی و حضور در بازارهای ترکیه و آذربایجان و کسب درآمد ارزی
کار اینترنتی در ایران

آیا کار اینترنتی در ایران جواب می دهد یا نه؟ خیلی ها می گویند جواب نمی دهد اما من مثال نقض می آورم: دیجی کالا، میترانت، فایل سل، پونیشا، عصر ایران و... صدها سایت اینترنتی، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و... همین الان در حال کسب درآمد از اینترنت هستند. پس جواب می دهد. آنهایی که جواب نگرفته اند، یا راه را اشتباه رفته اند یا به اندازه کافی تلاش نکرده اند. خیلی ها فکر می کنند با نوشتن دو سطر محتوا کارشان رونق می گیرد و بعد می توانند بنشینند و پول پارو کنند. در حالی که کار اینترنتی، لااقل به اندازه کار غیر اینترنتی (!) زحمت داردو فقط فرقش این است که کار اینترنتی را اگر از ابتدا درست مدیریت کنید بهتر و بیشتر می توان توسعه اش داد.

 

 

 

 

تخصص فعلی ات چیست؟

بهترین کار اینترنتی این است که کار فعلیتان را در اینترنت انجام دهید. یعنی هر کاری که الان داری انجام می دهی و غیر اینترنتی است، در اینترنت هم معرفی کنی. ببین در چه زمینه مهارت داری. اگر در هیچ زمینه ای تخصص یا مهارت نداری (که بعید است، چون به هر حال در یک زمینه ای بیشتر از اکثریت مردم می دانی)، ببین به چه چیزی علاقه داری. برو مطالعه کن، تحقیق کن و بنویس، یک سایت یا وبلاگ باز کن و در اینترنت منتشر کن.

 

میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین

 

من خودم همین کار را کردم. من مجید عزمی هستم، پژوهشگر محیط زیست و مترجم و مدرس ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی. قبلا فقط ترکی استانبولی تدریس می کردم. می رفتم به آموزشگاه و آنها برایم چند تا شاگرد معرفی می کردند و من تدریس می کردم و بیشتر پول هم سهم آموزشگاه بود و به من حق التدریس می داد. بعد یک سایت گرفتم و شروع کردم به نوشتن راجع به تخصص ها و مهارت هایم. بدین ترتیب خودم و تخصص هایم را در اینترنت معرفی کردم و پروژه های پژوهشی درباره محیط زیست یا ترجمه فارسی-ترکی گرفتم. یا از من دعوت شد که کلاس ترکی آذربایجانی یا ترکی استانبولی برگزار کنم.

 

از مشکلات محیط زیست هر چه بگوییم کم است؛ دو مطلب زیست مخیطی

 

در حالی که محیط زیست کشور دچار مشکلات عمیق، بحران و فاجعه است، تحصیل کردگان این رشته رتبه اول بی کاری بین تمام رشته ها را به خود اختصاص می دهند.

 

 
 حتما در اینترنت حضور داشته باش و تخصص ها و مهارت هایت را معرفی کن و آنچه را که داری یاد می گیری و هر کاری که می کنی، بنویس و منتشر کن. فرقی نمی کند که نجار باشی یا قناد یا پزشک، حتما در اینترنت حضور داشته باش و تجربه هایت را منتشر کن. حتی می توانی تجارب همکارانت را هم بنویسی و منتشر کنی. بعد از مدتی به یک منبع تبدیل می شوی و کارهای بیشتر و بهتری را می توانی بگیری؛ همچنین می توانی برای سایتت تبلیغ بگیری.

 

فقط باید بنویسی، بنویسی و بنویسی و منتشر کنی. حداقل روزی یکی دو مطلب درست و حسابی باید بنویسی و منتشر کنی. حدود 6 ماه تا یک سال طول می کشد تا اولین نتایج را ببینی. در این مدت نباید ناامید شوی. باید سخت کار کنی. یاد بگیری و بنویسی.

 

علاوه بر نوشتن، یعنی تولید محتوای متنی، می توانی محتوای صوتی یا ویدئویی هم تولید کنی یعنی صدایت را ضبط کنی یا فیلم بگیری و به اشتراک بگذاری. اینها هم عالی است. اما پایه و اساس تولید محتوا و کسب و کار اینترنتی نوشتن و تولید محتوای متنی است. پس بیشتر و بهتر بنویس.

 

برای نوشتن و تولید محتوا برنامه داشته باش. یک دفتر برنامه ریزی به تو کمک خواهد کرد. دفتر برنامه ریزی عزمی را دانلود و استفاده کن. با استفاده از این دفتر برنامه ریزی می توانی زمان، انرژی و پولت را مدیریت کنی. دانلود دفتر برنامه ریزی+pdf

 

هر چیزی را که یاد می گیری، هر تجربه ای را که به دست می آوری، سخاوتمندانه بنویس و منتشر کن. بعضی می گویند دست زیاد می شود!!! این حرف احمقانه است. بگذار دست زیاد شود! تو منبع می شوی، مهم این است. و وقتی در باره آن موضوع منبع شدی همه به تو مراجعه می کنند حتی همکاران و رقیبانت.

 

filesell

 

من تجربیاتم را درباره تدریس و ترجمه ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی و پژوهش و نویسندگی می نویسم و منتشر می کنم. نوشتن موجب می شود که بتوانم خودم را ارزیابی کنم و عمیق تر یاد بگیرم. این نوشته ها علاوه بر اینکه به درد همکارانم می خورد، باعث می شود که تا سایتم یک منبع باشد.

 

نوشتن و انتشار مداوم مطلب درباره یک موضوع سبب می شود که علاقه مندان آن موضوع، زود به زود به سایتت مراجعه کنند. سعی کن ایمیل یا شماره تلفن آنها را بگیری و با آنها در ارتباط باشی. به آنها می گویند گروه هدف. حالا می توانی محصول یا خدمات مرتبط را در سایتت تبلیغ کنی و بفروشی.

 

خب یک راه کسب درآمد از نوشتن و تولید محتوا هم این است که به http://filesell.ir/?rid=29451 مراجعه کنی و محتوایی را که تولید کرده ای مستقم آنجا بفروشی. خیلی عالی است.

 

ببینید، یکی از دوستان به این توصیه عمل کرده: 

 

بسیاری از دانشجویان عرصه ­ ­ برق علی الخصوص دانشجویان عزیز و سخت کوشی که از رشته ریاضیات وارد این عرصه رشده اند ، به علت اینکه صرفا در دبیرستان و دانشگاه در دنیای فرمول های ریاضیات و برق غرق شده اند،از جنبه عملی برق فاصله گرفته اند و بالطبع بعد از فارغ التحصیلی و در وهله کاریابی و وارد شدن به بازار کار دچار مشکل میشوند و این مسئله دغدغه تک تک دانشجویان و فارغ التحصیلان حال حاضر میباشد.ما در این پکیج آموزشی میخواهیم این دغدغه را از ذهن شما به طور کامل از بین ببریم  و شما را وارد عر ...

 

محتوای کلیپ آموزشی:آموزش صفر تا صد نقشه خوانی برق صنعتی و تابلو برق و آشنایی کامل با شمای فنی و حقیقی تمامی المانهایی که در برق صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.بعد از آشنایی کامل با شمای المانها ، نوبت به نقشه کشی توسط برنامه تخصصی اتوکد الکتریکال (AutoCad Electrical) میرسد که در این کلیپ مورد بررسی قرار گرفته است. حال نوبت به تجزیه و تحلیل اساسی مدارهای مورد استفاده در برق صنعتی میرسد که به طور مفصل همراه با فرمول ها و توضیحات علمی خدمتتون عارض شده ایم. *فایل نقشه هایی که در کلیپ مورد بررسی ق ...

 

مثلا من در سایتم ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی آموزش می دهم. کسانی که به سایت من مراجعه می کنند لااقل بیشتر از سایر مردم اهل مسافرت به ترکیه هستند. بنابراین من می توانم برای سایتم تبلیغات آژانس های مسافرتی و تورهای ترکیه و باکو را بگیرم.

 

باید برای گروه هدف تبلیغ کنی، نه هر کسی. مثلا اگر در سایتت شیرینی پژی آموزش می دهی، تبلیغات فروش لوازم قنادی عالی است اما تبلیغات فروش اره بر قی افتضاح است!

 

شاید این مطالب به دردت بخورد:
 

 

 

راه حل یک مشکل را پیدا کن

دومین کاری که می توانی انجام دهی این است که مشکلی را پیدا کنی و با تحقیق و مطالعه و تفکر، راه حلی برایش پیدا کنی. مثلا در مورد همین آموزش ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی، بیشتر کسانی که به من مراجعه می کردند، به خصوص در تبریز، می خواستند زبان ترکی را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرند. حال آنکه طبق منابع اصلی آموزش ترکی استانبولی یا ترکی آذربایجانی، برای آموزش این زبان ها به 400 الی 500 جلسه نیاز بود. من روشی را ابداع کردم که به کمک آن می توانم ترکی استانبولی یا  ترکی آذربایجانی را در مدت 30 الی 50 جلسه برای ترکها و 50 الی 80 جلسه برای فارسها (یا غیر ترکها) تدریس کنم و آنها هم خوب یاد بگیرند.

 

خب این کاری که بهت معرفی کردم در اصل کار غیر اینترنت بود، در واقع کاری است غیر اینترنتی با استفاده و حضور در اینترنت! اصلا در این دوره و زمانه کار بدون اینترنت جواب نمی دهد. می دهد؟


نظرات کاربران

  • نام کامل :
  • آدرس ایمیل :
  • متن نظر :
  • کد امنیتی :
  • نمایش یک کد امنیتی جدید کد امنیتی
  •