معرفی کانال‌های تلگرام برای یادگیری و تقویت زبان ترکی آذربایجانی
«کتابخانه‌ی اوخوجان»؛ ویدیو-کتاب‌های کودک و نوجوان به زبان ترکی آذربایجانی؛ اپلیکیشن، کانال تلگرام، کانال یوتیوب، صفحه‌ی اینستاگرام اوخوجان
زلزله خوی و ترکیه، رزومه‌ی شرکت‌های عمرانی، پیمانکاران، انبوه‌سازان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی
آدرس آموزشگاه های ترکی استانبولی در تبریز با تدریس مجید عزمی
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف ولیعصر تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف نصف راه تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف آبرسان تبریز
حمایت مالی از کلاس‌ها و دوره‌های زبان ترکی آذربایجانی
آموزش گام به گام زبان ترکی آذربایجانی (فایل pdf + فایل صوتی)
تبلیغ رایگان در سایت azmiaz.org
کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی در تبریز ۰۹۱۴۹۱۷۳۲۱۷
ترجمه کتاب و مقاله از ترکی استانبولی به فارسی و از فارسی به ترکی استانبولی
رزومه به ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی
خودآموز ترکی استانبولی
چگونه محصول یا خدمات خود را در ترکیه و آذربایجان بفروشیم؟
تولید محتوا و تبلیغ نویسی به زبان ترکی با هدف بازاریابی و صادرات به جمهوری آذربایجان و ترکیه (مشتری‌یابی بین‌المللی)
چگونه ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی را آنلاین یاد بگیریم؟
بهترین روش آموزش ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی به صورت آنلاین
آموزش درس به درس ترکی استانبولی (فایل pdf + فایل صوتی)
سوابق نویسندگی، مترجمی و تدریس مجید عزمی
چگونه در خانه ترکی استانبولی یاد بگیریم؟
مزایای آموزش آنلاین ترکی استانبولی
ترکی استانبولی، دوره تابستانه، 1398
تدریس ترکی، مجید عزمی، 09149173217
سیزده بدر کجا برویم؟
″Allah mənə bir uşaq verəydi, çolaq, kor, şil olaydı da malım ona qalaydı″
Türk - İslam dünyası çin mallarını nasıl boykot edebilir? Öneriler
دوره های متنوع ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی با تدریس مجید عزمی
İranda müşteri bulmak için bazı öneriler ve tavsiyeler
تبلیغات به زبان ترکی، تبلیغ نویسی و تولید محتوای ترکی برای پیدا کردن مشتری خارجی و حضور در بازارهای ترکیه و آذربایجان و کسب درآمد ارزی
آموزشگاه ترکی استانبولی در تهران و در همه شهرها و روستاهای جهان

یادگیری و دانستن ترکی استانبولی در ایران با توجه به حجم سرمایه گذاری های ترکیه در ایران و روابط وسیع میان دو کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است. بیشترین حجم سرمایه گذاری خارجی در ایران مربوط به اتباع ترکیه است. بیشترین روابط تجاری ایران نیز با ترکیه است. بیشترین صادرات و واردات ایران با ترکیه انجام می شود. صدها شرکت ترک در ایران و صدها شرکت ایرانی در ترکیه در حال فعالیت هستند. از این نظر دانستن ترکی استانبولی در ایران به خصوص در سال های اخیر اهمیت صد چندان یافته است.

آموزش ترکی استانبولی در تهران

 

 

چرا باید ترکی استانبولی یاد بگیریم؟

ترکی و لهجه های آن زبان مادری صدها میلیون نفر در سرتاسر جهان است. ترکی زبان رسمی هفت کشور مستقل جهان است. ترکی استانبولی را از نظر تعداد متکلمین، اهمیت اقتصادی، تجاری، سیاسی، فرهنگی و... می توان مهمترین لهجه زبان ترکی دانست. ترکی استانبولی زبان مادری نزدیک به صد میلیون نفر در جهان است. ترکی استانبولی علاوه بر ترکیه، زبان رسمی جمهوری قبرس ترک شمالی نیز می باشد. این زبان همچنین در جمهوری قبرس یونانی نشین، عراق، کوزوو نیز رسمی است. همچنین ترکی استانبولی در کشورهای آلمان، اتریش، جمهوری آذربایجان، کشورهای عربی، روسیه، قزاقستان، تاتارستان، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ترکستان شرقی، چین، ژاپن و... به صورت گسترده ای آموزش داده می شود.

یادگیری و دانستن ترکی استانبولی در ایران با توجه به حجم سرمایه گذاری های ترکیه در ایران و روابط وسیع میان دو کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است. بیشترین حجم سرمایه گذاری خارجی در ایران مربوط به اتباع ترکیه است. بیشترین روابط تجاری ایران نیز با ترکیه است. بیشترین صادرات و واردات ایران با ترکیه انجام می شود. صدها شرکت ترک در ایران و صدها شرکت ایرانی در ترکیه در حال فعالیت هستند. از این نظر دانستن ترکی استانبولی در ایران به خصوص در سال های اخیر اهمیت صد چندان یافته است.

 

چرا تهرانی ها باید ترکی استانبولی بلد باشند؟

اهمیت آموزش ترکی استانبولی در تهران باز هم بیشتر است؛ زیرا بسیاری از شرکت های ترکیه ای در تهران مستقر هستند یا دفتر یا شعبه ای در تهران دارند. همچنین مکاتبات، مکالمات و جلسات بیشماری بین طرف ترک و ایرانی در شهر تهران انجام می شود. لذا یادگیری و تسلط به زبان ترکی موجب پیشرفت شغلی و افزایش درآمد به خصوص در شهر تهران خواهد بود.

به همین جهت لازم است تا آموزش ترکی استانبولی در تهران جدی ترگرفته شود. البته آموزشگاه هایی در تهران به صورت محدود به آموزش ترکی استانبولی پرداخته اند که با توجه به استفاده از مدرسان کم تجربه و غیرترک چندان در این وادی موفق نبوده اند. علاوه بر این وسعت شهر تهران و مساله ترافیک سبب شده است که بسیاری از زبان آموزان نتوانند در کلاس ها شرکت کنند.

 

چرا باید ترکی استانبولی را به صورت آنلاین یاد گرفت؟

شرکت در یک کلاس یک و نیم ساعته ترکی استانبولی در تهران، به طور متوسط 4 ساعت وقت زبان آموز را می گیرد. همین مساله سبب شده است که بسیاری از زبان آموزان، به خصوصا افراد پرمشغله، شاغل، دانشجویان، دانش آموزان و ... نتوانند در کلاس های آموزش ترکی استانبولی در تهران حضور داشته باشند.

مساله دیگر عدم استقبال مردم از آموزشگاه های ترکی استانبولی در تهران، قیمت گزاف این آموزشگاه ها، با توجه به کیفیت پایین آموزش آنها و استفاده از مدرسیان کم تجربه و غیر مسلط به ترکی استانبولی است. در واقع در این میان سود اصلی را آموزشگاه ها به جیب می زنند.

در حالی که بسیاری از اهالی تهران، به خصوص دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، مهندسان، زنان خانه دار و... علاقه شدیدی به یادگیری زبان ترکی استانبولی دارند، همین عوامل یعنی مشغله های فراوان، مشکل ترافیک، قیمت های نجومی آموزشگاه های ترکی استانبولی، دوری راه، مدرسان کم تجربه در زمینه ترکی استانبولی و... موجب شده است که نتوانند ترکی استانبولی را یاد بگیرند و از مزایای آن مانند ورود به بازار کار، ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و غیر پزشکی در ترکیه، یافتن شغل خوب در ترکیه، راه اندازی یا انتقال کسب و کار به ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه و فعالیت در ترکیه و... بهره مند گردند.

 

چرا مخصوصا در تهران ترکی استانبولی را باید به صورت آنلاین یاد گرفت؟

اگر در تهران زندگی می کنید. دیگر لازم نیست به دنبال آموزشگاه های ترکی استانبولی در تهران باشید. در هر شهر و روستایی این جهان خاکی زندگی می کنید، دیگر لازم نیست به دنبال آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در شهر خود باشید.

فرقی نمی کند، در کدام شهر یا روستا زندگی می کنید،

در ارومیه، مراغه، مرند، میاندوآب، خوی، زنجان، ابهر، ماهنشان، اردبیل، مشکین شهر، گرمی، نیر، قزوین، همدان، بهار، قروه، بیجار، ارومیه، اهواز، اندیمشک، ایذه، دزفول، اصفهان، نجف آباد، شیراز، فیروزآباد، کازرون، زاهدان، چابهار، زابل، بندرعباس، بوشهر، مشهد، نیشابور، بیرجند، بجنورد، قوچان، شیروان، آنکارا، استانبول، ازمیر، ارض‎روم، اسکی شهر، باکو، شروان، شاماخی، سومقاییت، گنجه، رشت، فومن، لاهیجان، مازندران، رامسر، بابل، بابلسر، تهران، پاکدشت، کرج و هر شهر دیگری ساکن هستید...

دیگر لازم نیست به دنبال  آموزشگاه ترکی استانبولی در شهر خود باشید؛ کافی است به لینک زیر مراجعه کنید و ترکی استانبولی را به صورت تدریس آنلاین توسط استاد مجید عزمی یاد بگیرید:

https://evand.com/events/aztr

دیگر لازم نیست به دنبال آموزشگاه ترکی استانبولی باشید و وقت و هزینه خود را در راه آموزشگاه ترکی استانبولی هدر دهید. دیگر لازم نیست برای رسیدن به آموزشگاه ترکی استانبولی عمر گرانبهایتان را ساعت ها در ترافیک هدر دهید.

 

مجید عزمی کیست؟

استاد ترکی استانبولی جهاد دانشگاهی تبریز

استاد ترکی استانبولی جهاد دانگشاهی زنجان

استاد ترکی استانبولی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

مترجم شرکت ها و هولدینگ های متعدد ترک و ایرانی

و...


نظرات کاربران

  • نام کامل :
  • آدرس ایمیل :
  • متن نظر :
  • کد امنیتی :
  • نمایش یک کد امنیتی جدید کد امنیتی
  •